Bebeğin hangisini tutarsa o daha iyi.. emzikler bebeğin tercihine kalmış. Benim kız asla alışmadı görümcelerim inatla emzik alıp vermeye çalıştılar hepsine öğürerek tepki verdi 😅😅 zaten bende emzik sevmiyodum isabet oldu, şimdi evde yaklaşık 20 tane emzik var onları ipe dizdik müzik yapıyoruz😅😅