İlk 5 ay hic kilo almadim ben siskinligimin sebebi yediklerimin gaz yapmasiydi muhtemel senin de oyledir 5-6,5 Aylar arasi 14 kilo aldim ve cok hizli gelisti diyetisyene gittim bir liste verdi tam anlamiyla uyamasamda meyveyi 1 porsiyondan fazla tuketmiyorum,hamur isi tatliyi tamamen kestim kahvaltidaki bal recele kadar sadece canim cok istediginde tadina bakip gonlumu aliyorum 😂 makarna pilav manti tarzi seyler de yasak ama haftada 1 yiyorum ben yani diyetisyene kilo alis hizina gore ilerleyen zamanlarda gidebilirsin onun verdiği listeyi kendine uyarlarsin ki ben son 1 ayda hic kilo almadan sabit kaldim sadece bebisim tombislesti