Bende pazartesi gecesi acil serklaj oldum persembe akşamı taburcu oldum antibiyotik kan sulandırıcı progestan yazmış doktorum 12 sinde kontrolüm var ve bebeğim 22+4 bende kötü bisy olucak diye çok korkuyorum rahim kısalığı var ve 3 santim acilma var demişti doktor dikiş atıldı çoğunlukla yatiyrm tuvalete gidip geliyorum o kadar pembemsi az kanlı bikac damla gbi lekelenmelerim var bugün küçücük damla kdr et parçası gbi bisy geldi normlmi bilmiyrm korkuyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun