kariyerdeyaparimbebekte22 Kızlar detaylı ultrasona gittim her şey normal denildi ama plesentamda kanama varmış damar kanaması olabilir dedi ama bende hiç kanama olmadı yani bebeği de etkilemiyor ama endişe ediyorum var mu başına gelen ne demek bu
Drftm kariyerdeyaparimbebekte22 Bendede aynı şekilde var dediler süreç nasıl ilerledi sizin kontrolde düzeldimi
kariyerdeyaparimbebekte22 Drftm Merhaba doktorum dinlenmemi ve cinsel ilişkiyi ertelememi söyledi. Normalde 2 haftada iyileşiyormuş. Benim dışarıya kanamam olmadı muhtemelen iyileşmiştir diye düşünüyorum Hiç dert etmeyin o bölge zaten müsaitmiş kanamaya ciddi değil
kariyerdeyaparimbebekte22 Drftm Sıkıntı yoktur o zaman içiniz rahat olsun sadece birsüre dinlenin kendiliğinden iyileşir Bende bayağı panik yapmıştım ama kanamaya müsait bir bölge orası öyle düşünmek lazım
Drftm kariyerdeyaparimbebekte22 kanama alanı ultrason fotoğrafı varmı elinizde varsa atabilirmsiniz yerlerini kıyaslıycam aynı bölge mi acaba ?
Zeehraaaa banada öyle dedi 16+4 bebekte sorun yok kanamış durmuş gibi bişey dedi. Ben kanama yaşamadım zaten. Kendiliğinden geçmez falan dedi plesenta da kalır dedi .
Gizem_34_ Zeehraaaa Aynı şeyi doktorum benim için de söyledi şuan 12 haftalık gebeyim herhangi bi sorun yaşar mıyım acaba lütfen bilgilendirin