eğer beslenmenize çok dikkat eden biriyseniz ancak öyle alınacak bir risk bence yaptırmamak, çünkü gebelik şekeri herkeste olabiliyor ve dikkat etmek lazım. ben 75lik olandan yaptırdım tadı iğrençti bence çok şekerliydi çünkü ama ne bayılma ne kusma hiç bir şey olmadı, 2 dakikada hepsini kafama diktim sonra eşimle 2 saat sohbet ettik. son kanımıda verip eve geldim. sonuçta güzel çıktı. doktorunuza güvenmelisiniz bence en iyi kararı o şekilde verirsiniz.