Valla ben 20. Haftada yaşadım o ağrıyı 3 gün yemek bile yiyemedim. Bebek genişlediği için böbrek kanalına baskı yapıyormuş bide benim gibi iç karnın genişse 30. Haftadayım ağrı tekrar etti doktor katater takılması gerekiyor yoksa seni ilerleyen haftalarda çok zorlar dedi yaşamayan bilemez gerçekten Allah kimseye göstermesin