HilalY Merhabalar Gebe olduğumu daha yeni öğrendim Hastane araştırıyorum Medicabil ve Hayat hastanesine giden ve hangi doktor olduğunu yazarmısınız şimdiden teşekkürler
Tazee-annee Medicabil de oktay altun a gidiyorum vee coook memnunum 23haftalik hamileyim ilk gunden bu yana oktay beye gidiyorum bebegi cok guzel inceliyo herseyini anlatiyo her ultrasonda mutlaka 3boyutlu gosterip resmini veriyo hatta 18haftalik muaynmde 3boyutluda bak cok guzel yakaladik deyip a5 gbi buyuk bi kagida buyuk resmini basmisti bize 😄😄