Merak edenler için yazıyorum. Bugün doktora gittim . Doktora beta değerim iki güne ikiye katlamamış yükselme yavaş dedim. Keseyi gördükten sonra kan değerinin bizim için önemi yok dedi. Ultrasondan takibini yapıyoruz dedi. Geçen kese vardı. Bugünde bebek oluşmaya başlamış dedi. 4.5mm mis bebek kalp atışı için haftaya bidaha bakcaz şuan küçük. 5.bilmem kaç mm de kalp atışı alınıyomuş. Böyle durum yaşayan varmı