merhaba evet kullandım, bu hafta 31 haftalığız ve doktorum bu haftadan sonra kullanma dedi. ben bu fitili rahim kısalmam 23. haftada baya düşük çıktığı ve bebeğim cok toplandığı için kullanmıştım. doktorum cok kullanma bebeğin suyunu azaltıyor dedi bende bu yüzden 4-5 günde bir kez toplanma durumumuza göre gece uyumaya yakın kullandım.