Feyzanr41 benim doktorum yazdı tahlili, çamlıca medipol’de 258₺ ödedim 2 hafta önce. 12 saatlik açlıkla gidiyorsunuz su dahi içmemeniz gerekiyor. önce parmak ucundan ölçüyorlar yüklemeye uygun musunuz diye sonra damar yolundan açlık için kan alıyorlar. Verdikleri içeceği 5 dk içinde içiyorsunuz (tadı kötü değil korkmayın benim elmalı gazoz gibiydi) tam 1 saat sonra ilk tokluk şekeri için, 2 saat sonra da ikinci tokluk şekeri için kan alıyorlar. Birkaç saate çıkıyor sonuçlar. Bana 75′lik yapıldığı için iki defa aldılar ama 50′lik yapılanlarda açlık tokluk alınıyor sadece diye biliyorum. Doktorunuz yönlendirir zaten.