taazeannee Bal12 ben ilk defa boyle kasinti goruyorum yaa gercekten resmen ölüyorum kasintidan ve doktora gittigimde de soylemeyi unutuyorum 🥴
Mustafayigitvebeytugannesi taazeannee doktora soylemeyi asla ve asla unutma enfeksiyondan erken doğum flan olabilir. Benimki öyle oldu aşırı enfeksiyon vardi 35 haftalık doğdu bebeğim. Enfeksiyon sanciyi tetikliyor.
Mustafayigitvebeytugannesi taazeannee tek toz demi. Bende hiç işte yaramadı. Yanında birde 5 günlük kullanabilecegin bir antibiyotikte verebiliyolardi ondan da verselerdi keşke.
taazeannee Mustafayigitvebeytugannesi 5 gunluk olan donaxyl miydi acaba vajinadan doktor yazdi ilaci aldim ama ilac kayipp 🥴
crazymommy taazeannee Aynısını yaşadım 1 hafta önce doktora gittim şükür kanama alanı yoktu bebeğimde gayet iyiydi. Zaten çok çok ince ip gibi sürülmüştür peçeteye doktora lekelenme deyince progestan verdi ama annem bu lekelenme değil dedi boş yere kullanma dedi 2 kez kullandım bidahada kullanmadım tekrarlamadı.
taazeannee hic lekelenmem olmadi daha ama cok carpintim var bugun yattigim yerden kalkamadim acile gideyim diyorum bu sefer detayli randevum iptal olacak ve gunu gececek yaptiramayacagim ne yapacagim bilmiyorum 😒
taazeannee Nidabade eger dogumhaneye gonderirse randevuyu iptal ediyorlar 2 hafta sonraya alabiliyorsun tekrar aynisini yasadigim icin biliyorum😟