Ayselsilahimigetir neredeyse bütün yorumları okudum … o kadar cahilce konuşanlar var ki … Allah’a hepimiz inanıyoruz ben elhamdulillah müslümanız ama doktor sizin bebeğinizi niye almak istesin ???? Ne garezi var bu adamın size ???? Yada niye kötüyü söylesin???? Ya arkadaş bu kadar doktora inanmayacaklarsa niye hasta olduğunuzda hepiniz doktordasınız … ya delircem … bak güzel kardeşim doktor sana diğer bebeklerinde tehlikeye girer demiş … zaten tüp bebek için çok uğraşmışsın belli , diğer bebeklerini riske atma ne olur … burdaki insanları dinlersen de ben doğurcam diye ısrar edersen , ya sana bişey olursa ???? Allah korusun da doğurganlık özelliğini kaybedersen ???? Yada üçünede bişey olursa geri dönüşün olmaz …. Doktorun bi bildiği var ki böyle diyor … tamam 7 8 10 doktora git bende 1 doktorla kalınmama gerektiğini düşünüyorum ama eğer hepsi de aynı şeyi söylüyorsa ne olur geriye kalan 2 taneyi tehlikeye atma …. Kurban olayım çok zor bi karar … bende evladımla imtihan oldum … Allah yardımcın olsun …