Tugraseda cok hastaneye gittim bir kese de iki bebek oldugu icin riskli diyorlar iki kese var birinde tek birinde iki bebek, iki bebek birbirinden kan caliyormhs ve suyu esit olmuyormus ikisinin kalbinin durmasi durumunda üçüncüde riske girer üçünüde kaybedersin dediler cok zor süreç gercekten anlatamıyorum