Binnurr1 Kızlar bacaklarım çok şişti ve arka taraflar kan gibi morarmış sanırım varis oldu. Gebelikte olupta geçen var mı. Yoksa kalıcı mı
Esrafatih01 Binnurr1 bazılarında kalıcı olabiliyor belki de normal bir çatlaktır çünkü bende de kıpkırmızı ama varis değil catlak