elaweannesi Bugün kontrolümüz wardı doktorumuz 27+5 37cm 1250gr gayet iyi dedi çoktandır gitmemiştim nasılda büyümüş minnoşum sizlerin boy kilo kaçtı bu haftalarda anneler hadi yorumlaşalım😇🥰
Elzsy2023 elaweannesi sanırım bu kilolarda olması gerekiyor. Benimde yarın kontrolüm var 28+1 iz. Bakalım kaç çıkacak. Yazarım tekrar :)
Minik_kusumm SenaGuven eğer kilo aldıracak bişeyler bulursanız bende burda bekliyim aynı durumdayız bana da kilosu geriden geliyor dedi 😢😢😢
Kediler 26+4′te 925 gramdı. Doktor kilosu gayet iyi dedi, risk görmediği için şeker yüklemesine de gerek görmedi ama siz böyle yazınca benimkisi zayıf mı kalmış diye endişelendim 🫣
elaweannesi Kediler yok kız ölçüm net olmuyor ben bunada inanıyorum inan yani doğmadan bilinmiyor bence belki senin bebiş bizimkinden iri doğar inan