Kızlar 23 haftalık hamileyim kalp carpintim var diye dahiliyeye ve kardiyoloji ye çıktım dahiliye de kan verdim sonuçlarda TSH degerim 2.80 çıktı guatr ilacı verdi euthyrox 25 mg kullanan varmı aranızda çok endişelendim bide kan sulandırıcı ecopirin kullanıyorum böyle şekilde kullanan varmı gerçekten çok kötü bı hafta geçirdim hastaneye giderken hep ağlayarak gittim ilk gebeligimde kalbi durduğu için kaybetmiştim şimdide çok korkuyorum Allah’a çok şükür bebeğim iyi durumda ama çok endişeliyim