Zeykan Kızlar gögüs pompası çok lazım birşeymi ? Eger lazımsa alırsam elektirikli alacagım şuan philips avent tekli indirimde 2000den 1350 ye düşmüş omu yoksa lansinoh ikili 1500 lira olanmi
Haticebrc Zeykan bende kiwi markasına bakmıştım en uygunu o sanırım manuel mi yoksa elektrikli mi iyi olur bende bilmiyorum
Tmtugbaa Manuel çok yoruyormuş. Ve zaman kaybı ben lansinoh çiftli aldım. Doğum iznim bitince çalışmaya başlicam o yüzden sağıp bol bol bırakmayı düşünüyorum. Çalışırken de zaman anlamında tasarruf sağlayacak bir ürün. Yorumları da gayet iyiydi