esraturk 37+6 yım. karnımın sağ üstünde bi acı var. sürekli değil ama arada zonk zonk edip gidiyor. başka yermde ağrı yok. orası da ağrı değil sanki yırtlmş gbi acıyo 😥 acile gideyim mi sizce? ne olabilir yaşayan varmı?