Gamze_cnky peri5860 anladım, bence düşünüp durma , kanaması olanlar oluyo , aylarca yatanlar oluyo vs benim de kan uyuşmazlığım var mesela. Her şey hamilelik değil ki doğumdan sonra da riskler devam ediyor, iyi düşünelim , iyi olsun 🌷 ☺️
peri5860 Gamze_cnky İnşallah canım bende de var kan uyuşmazlığı malesef 😔 ama 28. Haftada iğne yapılacak öyle dendi