Bende vardı hatta normal doğuma da engel olduğu için çok üzülmüştüm ama doktorum aldara krem önerdi onunla geçti, biraz canınız acıyor çok yakıyor geçerken hatta tahriş edip yara gibi oluyor ama geçiyor. Doktorunuza bir danışın belki sizin de kullanabileceğiniz bir kremdir, umarım geçer 🙏🏻