Hanımlar merahaba 5 gün femara sonrası 25inde ovitrelle yaptırdım bugğn 8. Gün benim olgun iki yumurtam oluşmuştu ve ikiside sol tarftaydı şimdi farkettim ki sol tarafıma yatınca ve sol alt karına kasıktan biraz üste bastırınca bi ağrı oluyor kist mi oluştu acaba kist oluşunca böyle ağrı yaparmı cevap verirseniz çok sevinirim