Glytrkmn1 Benden 2 ay önce doğum yapan arkadaşım var onunda bebislee bir iki hafta almamıştı son hafta aldi. Sen dediklerimi yemeye calis alır zaten. Muhtemelen doktor doğumdan sonra ödem atıyor kiloları düşüyor ya kuvoze girmemesi için demiştir.2500 altına düşerse diye .ama içini rahat tut daha 18, gün var. Alır haftalık olarak kilosunu