Kızlar merhaba benim Nisan ayında prolaktin değerim 79 çıkmıştı 8li dostinex kullandım. Bugün adetliyken kan verdim prolaktin 1,44 çıktı. Dostinex değerimi düşürmüş ama bu sefer de çok mu düşmüş bilemedim siz kaçla gebe kaldınız ? Gebe kalınır mı bu değerle