Pemberuya Kızlar Allah kısmet ederse Temmuz’da doğumum var ve özel oda tutmak istiyorum sonrasında bunun için sıraya mı girmem lazım bi arkadaş öyle söyledi ama? Bilgisi olan paylaşabilir mi
Hiyaku Pemberuya ben dogum yaptigimda odalarin cogu bostu sorun olmadi ama oncesinde oda ayarlanmiyor dediler yatisa gidince ayarlaniyormus
Sultansss Hiyaku doğum hakkında bilgi verebilir misiniz ebeler nasıl ilgili mi herhangi bi sorun yaşadınız mı
Hiyaku Sultansss herhangi bir sorun yasamadim ebeler falanda gayet ilgiliydi merak ettiginiz seyleri cevaplayabilirim
Sultansss Hiyaku Normal doğum mu yaptınız sezeryan mı yaptınız kendi doktorunuz mu istediniz yoksa herhangi bir doktor mu girdi birde üniversite öğrencileri oluyormu acaba staj için erkek olmasından cekiniyorum kusura bakmayın çok soru sordum 🤗
Hiyaku Sultansss seźeryan oldum ben kendi doktorum geldi caglar bey erkek hemsireler falan da vardi stajyerler. Ne kusuru akliniza takilan birseyler olursa yine cevaplarim sık sık bakamiyorum ama
Asya57 Bende bisey sorabilir miyim diğer odalar iki kişilik mi bi de giriş çıkışlarda falan sıkıntı oluyor mu ziyarette