cvnbyrm ilk haftalarimda benim de oldu igne kullandim progestan kullandim kese dışında kanamam vardi ve düşük tehlikem vardı alttan da muayene etmişti enfeksiyon vardi biraz fitil kullandim suan iyiyim atlattik çok şükür mantar, akıntı enfeksiyon bunlardan dolayi bile olabilir ama doktorunuzu degistirmenizde fayda var bence de