Suleuz Şuanda 8 haftalik hamileyim öğrendiğim zaman 6 haftaydı kanda beta hcg değerim 10000 çıktı diğer tanıdığım insanların asla bu kadar yüksek değil sebebi nedendir bilginiz var mı acaba
Zeynepozcan Suleuz yüksek olabilir bunda herhangi bir sorun yok, herkesle aynı olacak diye bişey de yok
Pamuk Suleuz Hayir doktorlar ikizle betanin hiçbir alakası yok diyor.Tekti bebeğim.Beta hormonu vücuda göre değişir.
rabiaozcans Suleuz Benim 5 haftalık bile değilken 6500 dü. 2 günde 1 %60-70 atttığını düşünürsek sizden kat kat fazlaydı beta hcg değerim. Bence gayet normal sizinkide. Şuan 11 haftalık hamileyim, ikiz falan değil🥳 doktora gittiniz mi acaba?
Mamasu Beta yüksek olunca genelde erkek diyolar benim de yüksekti 7 haftalık değerdeydi ama 5 haftalıktım. Oğlum olacak 😃
Duyulurum Suleuz sonuç normal sanırım. Benim 16 gün adet gecikmesi ile 12bin çıkmıştı. Adet tarihine göre 6 haftalıktı ama keseye göre 4 haftalıktı…