Kızlar selam 18 haftalığım ve dünden beri göğsüm kaşınıyordu ve 1-2 haftadır baya kararmaya başkamıştı kahverengi yani bugünde kaşırken sıktım 2 farklı yerden yarı saydım yarı beyazımsı bi sıvı geldi diğerini sıktım ondan da geldi normal midir yaşayan var mı aranızda