Deletedmom_50 evet canım aynı benimki gibi seninde sonucun bende sadece bakteri yoktu idrar kültürü verdim oda içine bulaş olmuş tekrar vereceğim ilaç antibiyotik vermedi doktor bana artık yani ne yaparsak geçmiyor ne yapacağını şaşırdı doktorda bol su içiyorum ve iki kez alt tarafimi ılık suyla yikiyorum