esnyz14 bebeksu0 Lekelenmeler normal kabul edilmiyor, ama endişe etmeyin doktorunuza gidin ilaç yazacaktır
Gdmr bebeksu0 her kadında illa oluyor vallahi şu lekelenme hiç korkma doktora git ilaç verir geçer inşallah canım çpk ayakta kalma ❤️🩹
Hilem bebeksu0 bende 8 haftalık hamileyim Çok az leke gördüm . Onun için progestan verdi . Olabilir ağrılı ve çok kanama olmadığı sürece sorun değil . Ama doktoruna görün.
Omerikra Bende 5 + 2 yim cnm.2 gun once acik renkte kanama oldu.sonra kahverengiye dondu .kesenin yaninda kucuk bi kanama alani gozuktu gunluk kullnadigim igne ilac disinda yeni bir igneye basladik.bugun azaldi cok.sukur .bence hemn gitmelisin doktora.
Cansii2 10 haftalığım ben de. 2 gündür ara ara kahverengi lekelenme oldu, kanama alanı yok bebek iyi ama dikkat etmek gerekiyor. Progestan kullanıyorum ben de. Doktora görünün mutlaka stres yapmayın, önemli olan kırmızıya dönmemesi.
Zeykan bebeksu0 hiç stres yapma desemde yapacaksın insan evladı için korkuyor daha anne karnında onu korumaya çalışıyorsun benimde 7 haftalıkta lekelenmem oldu ufak bir kanama alanı dedi proton depont igne yaptı progesteron fitil verdi fitil alerji yaptı bıraktım bir daha kullanmadım igneden yaptırmadım lekelenmem 3 günün sonunda geçti ama bir hafta full yattım dinlendim süpürge felan zaten şuan 14 haftalık hamileyim hala yapmıyorum. Daha sonra doktora gittigimizde kanama alanının bittigini söyledi bebek büyüdükçe mi oluyor artık bilemedim. Daha sonra 12+4ken aşırı kanamam geldi bu sefer çok korktum elim ayagıma dolaştı kafayı yıyordum resmen oda plesantadan kaynaklıymış aşşagıya yerleşmiş yine rahim dar diye olmuş rahım genişledikçe yukarı çıkar dedi bu sefer 3 tane igne verdi haftalık kullanıyorum kanamam kahve rengiye dondu sonrada bitti ama o an çok korktum bacaklarımdan akıyordu resmen her yer kan olmuştu. Artık stres yapmamayı ogrendim direk bebegi etkiliyor hep pozitifim onunla konuşuyorum anlamaz duymaz deme sen konuş karnını sen hep iyi düşün