Kuzeymiraa


Canım şuan sadece 0-3 ay aldım büyük hiç almadım büyüdükçe alacağım.
Herkes tulum çok rahat tek parça sağı solu beli açılmıyor dedi o yüzden bu iki seti aldım
Yaz bebeği bizim ki 5 tane kısa kollu zıbın 3 tane uzun kollu zıbın
Bir tane de alt üst takım aldım çok beğendiğim için 😃
Bir tane de hastane çıkışı yaptırdım isimli oda tulum
3 ay bunlar yeterli olur diye düşünüyorum sonra büyükçe 6 aylık alışveriş 9 aylık veriş yapacağım