Begumpeker Yoncca evet ilk bebeğim. Miyomumda var biraz korkulu riskli geçiyor sağ salım vaktinde alsam kucağıma
Begumpeker Yoncca genel de düşükle sonuçlanıyormuş ben düşük kısmını atlattım çok şükür. Şimdi önümde erken doğum riski var ama risk tabi belki hiç bir şey olmayacak ama insan tedirgin oluyor