battaniyemkareli kızlar 5. haftadan beri iğne ve fitil kullanıyorum. ona rağmen ara ara kanamalarım devam ediyor. üç haftadır sadece yatıyorum. artık işe dönmem lazım. böyle bir süreç geçirip çalışmaya devam eden var mı? şuan 8. haftadayım
alisko battaniyemkareli raporunuzu uzattıramaz mısınız? işverenler acımasız olabiliyor bu konuda ama siz konuşun bence :(
Bebiskosuu battaniyemkareli nasıl bi işiniz var devlette misiniz özelde mi ayakta mısıbız yoruluyor musunuz bilgisayar basında mı bunlar çok önemli bence
battaniyemkareli alisko konuşucam bugün 😔 bu hafta tekrar kanamam olmasaydı belki baslayabilirdim ama hem korkuyorum hemde yeniden eski düzenime dönmek istiyorum😭
alisko alisko konuşun reddetseler bile doktor rapor verdiği sürece bir şey diyemezler. hamileyken sizi işten de çıkaramazlar korkunuz olmasın o sebeple. dikkat edin kendinize şu an önemli olan sizin ve bebeğinizin sağlığı
battaniyemkareli Gzo ilk iki kanamada bir sebep bulunamadı. son kanama myom kaynaklı dedi dr. hamile kalmadan önce myomum 5cm büyüklüğündeydi.. şuan kaç oldu bilmiyorum ve hamilelikte daha da büyüyecekmi hiiiç bilmiyorum😔
battaniyemkareli Bebiskosuu ben devlete yeni atandım ama halaa iş başı yapamadım. bugun kuruma gittim pzt basla dediler bana. müdürle görüşecektim ama yoktu. özeldeydim tebligatım geldi , istifa ettim sonra bu süreç basladı işte… bilgisayar basında olucam