deletedmom947 Doğumdan sonra sütünüz geldiğinde bebeğiniz çok küçük olacağı için göğsünüzü tam boşaltamayacaktır. Bu doluluk da mastite kadar gidiyor. Ben çok kez süt ateşi oldum. Gerçekten gerekli. Ayrıca atıyorum bir sebepten bebeğiniz ememiyor. Sütünüzün kesilmemesi için sağmak zorunda kalacaksınız. Elektrikli olmasa da bir tane şart 🥰