Dmrsm cuma günü transfer olmuştum pazartesi günü okula gitmiştim 🙈 özel eğitim öğretmeniyim bir tane öğrencim var o yüzden rahattım canım. Diğer öğretmen arkadaşlarda yardımcı oluyordu bana sağ olsunlar. Toplu taşıma kullanıyordum, inince de bir 7 8 dakika yürüyordum. Ama yolum çok uzun değildi 15 dakika sürüyordu otobüsle. 25 haftalık oldum hala çalışıyorum. Bana iyi geldi çalışmak ama herkesin bünyesi bir değil. Siz yine doktorunuza danışın genelde ilk 3 gün dikkat edin sonra günlük yaşamınıza dönün diyorlar