Zynpgkcy9 Aslında herkes 2. Trimester hamileligin balayı diyor ama neden bilmiyorum bende aşırı halsizlik ve uykusuzluk var sürekli uykum geliyor bisey yapasım gelmiyor bi ağırlık var üstümde değerlerimde normal vitaminlerimide alıyorum 🤦🏻♀️sizde de böyle mi
Zeyzey055 Olur öyle keyfini çıkart canim suan bebemi uyuttum hamileyim uyku gözümden akıyor beni de basıyor uyuyabilirsen hep uyu ilkinde ben yataktan hiç çıkmazdım doğunca zabanan kalkıyoruz dogurmamisken tadına var 🤭🤭