Mucizemgeldi 4 aylık kabızlık ve şişkinlikten mıdır bilmiyorum karnım bugün ilk defa giydiğim kıyafette kendini resmen belli ediyor hamile olduğum anlaşılır şekilde normal mi ? Sizinde öyle mi acaba merak ettim
batununannesi__ Mucizemgeldi Bizde 4 aylık olduk benim 3. Ayda resmen çıkıyodu artık şuan gayrette belli
Aysee1123 Mucizemgeldi 17. haftadan sonra çıkmıştı benimde biraz göbeğim şimdi 19 haftalık olduk belli sayılır artık 🐣 Yani çıkmış olması normal