Emira aynısı 28. Hafta da bana da oldu canım herşeyim normal çıktı ama Bebişin başı Doğum kanalındaydı haliyle ağrılarım batmalarım oluyordu. Ama sonra pozisyon değiştirdi korkulacak hiçbir şey Yok ben 2 hafta o şekilde taşıdım için rahat olsun tatlım 🤗