Kızlar az önce haftalarımı hesapladım, 9 Ağustos tam 36 hafta oluyor. 40 hafta 7 eylülde bitiyor ama. 9 ağustostan sonra bebek gelse normal olur mu küveze alınmaz dimi? Mesela 15 ağustosta falan 37 haftada?
Doktor doğumu konuşmadı daha bizimle. Perşembe gidicem o gün konuşalım artık diyorum 28 haftaya giricem perşembe. 30 haftadan sonra egzersizlere başlasammı bide?