Pembeerguvan Ay yok kuzum ben yeni gördüm daha alttaki yorumları falan da okumadım acil olunca direk yazdım 15 saat geçtiyse bir problem olmaz yine bir iki gün gözlemlersin ama dediğim gibi zannetmiyorum bir sıkıntı olacağını geçmiş olsun tekrar. Allah esirgesin bi daha başınıza gelecek olursa aklında bulunsun çünkü çocuklar çok düşüyor ilk 6-8 saat önemli olan onu atlatınca birşey olmaz Allah’ın izniyle