Nnewmommy inşallah mide bulantınız ve tiksinmeniz olmaz ve yeme içme rutini oluşturabilirsiniz. Ben kahvaltıda mutlaka peynir ceviz tam buğday ekmeği salatalık domates yeşillik ve en önemlisi 1 yumurta yiyorum. Kahvaltım hiç değişmez. 2 ara öğün yapıyorum, badem sütlü yulaf yapıyorum bazen yulaf yerine gronola kullanıyorum üzerinede seçtğim bi meyveyi dilimliyorum. 2. Ara öğünede ya bi kuruyemiş ayran yada sebze sotesi yoğurtluyorum. Akşam yemeğinde ya sebze yemeği yerim ya balkagil yada tavuk balık tarzı protein ağırlıklı bişe. Beyaz ekmek, kızartma, paketli gıda, şekerli şeyler tüketmiyorum. Konserve ürünler donuk ürünler zaten yasak. Bu şekilde