39+5 im bugün muayeneye gittim nst kontrolunde sancım çıktı doktor riske atmayalım serum takalım uzun nst alalım dedi serumumu oldum 1 saat kadar nst ölçüldü sancım var gözüküyor ama ben hissetmiyorum birazdan sonucu göstermeye gideceğim sizce doğuracak miyim?