Asndln47 27+4 te bebegim 972gr. 35 cm dedi doktor annesi gibi minyon dedi. Nasil kilo aldircam bebege 😓
Htcdgrl Asndln47 27+6 dayım bi hafta önce 1030 gramdı canım kaşar ceviz badem muz avokado ye bol bol bebisine kilo aldırmak icin
Seval2468 Asndln47 27+0 1200 gr 36 cm çıktı ama ilk oğlumda kilolu dogmustu kendim minyon biriyim ama abim iri yapılı boylu poslu
Nymphadora Asndln47 benim bebişte 27+4 yeni doktora gittik 1150 gr 35 cm olmuş. Kuruyemiş süt yoğurt tüketiyorum bol bol. Paketli Gıda hiç tüketmiyorum neredeyse. İlk kızımda bu kadar dikkat etmemiştim paketli Gıda falanda tüketiyordum ona da minyon diyordu doktor hep kontrollerde fikir olsun diye yazayım dedim 😊
Minikkuzusu Asndln47 kan sulandırıcı alıyor musunuz? Kullananlarda bebek minyon olur diye okumuştum sanki. Benim de o haftada 1078gr 35 cm. Boyu kısa sanırım. Hayırlısı ile sağ salim sağlıklı doğsun da
Asndln47 Htcdgrl Cok tesekkur ederim bu saatten sonra daha fazla yemege dilkat edicem söylediklerini. aslinda minyon oldugu icin senin yemenle alakali bi durum degil dedi doktor ama umarim ise yarar
Minik_kusumm Benimde 25+2 700 gram bugün kontrol vardı kilosu az dedi aşırı morelim bozuldu sabahtan beri ağlıyorum 1 hafta sonra tekrar çağırdı 😢😢😢
Asndln47 Minik_kusumm bende asiri uzuldum surekli video izledim bebege kilo aldirmak icin neler yapilir diye psikolojim hic iyi degil. Cok üzülüyorum
Asndln47 Seval2468 her bebek ayni olmuyo demekki doktor zaten direk sana benziyo bu bebek dedi minyon oldugum icin bana benzetti 🤷♀️
Nymphadora Asndln47 ilk kızım 1 hafta geriden geliyordu hamileliğim boyunca doktor 3 kilo bile olamayacak diyordu hep. Son ay toparladı baya 3400 doğdu
Minik_2 Asndln47 bende 28.haftaya giriş yaptım 900 civarı dedi doktorum.iyi dedi ama bana az gibi geldi buradaki kiloları görünce
Asndln47 Minik_2 aynen burdakiler 28 de 1200 grami bile görmüş anlamadim bende. O yuzden bende cok takinti yaptim cok ta duzenli besleniyorum oysa
MoonLighty Asndln47 bence eğer doktorunuz normal kilosu dediyse hiç sıkıntı yapmayın. Minyon olduğu için öyledir. Annem hep şey der; çok kilolu olması iyi değil doğumda çok zorlanırsın. Bebek doğduktan sonra kilo aldırmak daha önemli diye.
Minis122 Asndln47 az degil.olmasi gereken kiloda bence benim 1100 grdi ama. Haftqsina gore fazlaydi. Hic kafaniza takmayin bole seyleri bebeginiz saglikli olsun 2 kilo dogsun. Yeterki. Sagligi herseyi yerinde olsun. Dpgduktan sonrada alir kiloyu
Asndln47 Minis122 haklisiniz tabi ama ister istemez takiyo insan :( insalllah Rabbim hepimize kolay dogum nasip etsin saglikla kucagimiza alalim bebeklerimizi 💓
Bet1 Asndln47 bizim 28+1 de 1400 du ama kilosu önden gidiyor. Bol bol kaşarlı omlet yap kendine. Tabağına kaşar doğra ye ara ogunler. Kefir iç mutlaka, kabak çekirdeği kuruyemiş, muz tüket.
Asndln47 Bet1 masallah sizinkinize de 💓 cok tesekkur ederim evet bunlari yemege ozen gostercem artik cok sagolun