35+2 deyim daha önce dusuklerim oldu 16. Haftada tedbir amaçlı serklaj atıldı kan pıhtılaşmasi var doktorum 38. Haftyaa kadar bekleyelim açılma olursa normal olmazsa sezeryan dedi ama ben normal istiyorum çünkü hiçbir sıkıntım olmadı şükür doktorum biraz da paraci bı insan