seizetheday Aysee04 altı gün geciktiyse neden normal test almadınız ki bence kaset test alıp deneyin bi o daha net gösteriyor 6. Günde silik çıktı bende ama değerim çok düşüktü
sedam94 Benimde adetim 4 gün gecikti dün akşam üzeri erken gebelik testim negatif çıktı hala adet olmadım midem çok bulanıyor
mombarbie_ Aysee04 bence var 2 gün sonra tekrar deneyin hatta gecikmeniz varmis Bi kan testi yaptirin
Sev_sevda Ben niye göremiyorumya bende test yaptm kendime bisey göremedm atdım gitdi😂😂Allah hayırlısıyla hepimize nasip eder🤲🏻
nora_01 Aysee04 ben göremedim canım bence kan ver icin rahat etsin adete 6gün varken yapmıştım silik çizgi 2 dk icinde cıkmıstı
Hulyaerol Yorum yazarken de aynı sekilde mi atılıyor resim altta resim ekle War ama http şeklinde yazi çıkıyor da