gulsun-36 15 günlükken baslamıstı bizimki her bebeğin farklı oluyor. Nurse harweys şurubunu kullanmıştık iyi geliyodu bağırsak düzenleyici olarakta nbl probiyotik kullandık. Bol gaz masajı yapın iyi gelir . Bende kimyon tohumu almıştım aktardan demleyip onu içiyordum 4,5 aylıkken tamamen bitti oğlumun gazı