Badis 31 w +2 bugün baktılar 1600 gr 42 cm dedi normal gelişimi diye bana da az geldi ya ama bende hiç kilo almadım iştahım da yok :( bende 2500 doğmuşum
Daisy0000 Sna-3457 Sen bide yerken gör aşko 😅 İştahım çok açık,nasıl seviyorsam yazarken yaşamışım resmen 🤣
Nurkcy Sna-3457 Normal aynı sayılırız. bende 31+4 te 1780 gr. Demişti Tam haftasıyla uyumlu güzel dedi.. Ne geride Ne ileride :)