yesilkahve çok teşekkür ederim ben de öyle yapıyorum, bana da garip geldi sanki şimdiden sezaryen yapmanın yolunu yapıyor gibi geldi inşallah yanılıyorumdur inşallah normal doğururum sırf bu yüzden diyorum devlete mi gitsem nasılsa zorunda olmadıkça normal doğum yaptırıyorlar ama özel öyle değil sezaryen her açıdan onlar için avantajlı ve risk almak da istemiyorlar. Şuan 37+3 üm