Aysegul34_16 Kızlar ben telefonuma. Adet takvimini indirdim Ekim ayında 27 sinde adet oldum 5 gün sürdü şimdi bu takvime göre 3 gün kaldığını gösteriyor doğrumu bu ay 24 dünde gösteriyor doğrumudur ??
Elizveannesi Aysegul34_16 adet döngünü biliyor ve takvime bunu ayarladıysan +düzrnliyse adetin, doğrudur.
Aysegul34_16 Elizveannesi yazdım ama. Geçen ay 37 adet gördüm bu ay 24 denk geliyor öyle mi olmalı bilemedim bebek planlıypruz böyle programdq ilkkez kullanıyprum. O yuzden soruyorum cnaım