Zeynepzeynep 3 aylık hamileyim etlik Zübeyde hanıma gidiyordum son gittiğimde çocuğun kalp atışı yok dediler büyük Doğum herşey normal dedi herkes bu doktoru öneriyor giden var mı aranızda