Kfiliz 18 hafta kilo almamışım henüz. zorla yiyorum zaten hiç iştahım yok mide bulantım yok şükür ama iştahım da yok maalesef bebeğe kilo aldıracak bazı besinler dışında pek yiyemiyorum sabah kahvaltı yapıyorum öğlen atıştırmayı unutuyorum akşam eşim geleceği zaman yemek yapmak için kalktığımda hatırlıyorum ama hâlâ acıkmamış oluyorum her haftamız farklı geçiyor sonraki günlerde napıcaz bakalım 😂